funEL βαρυ πακετο

Monday, March 20, 2006

1821 ΕΛληνορθόδοξη Υπερτεχνολογία

Η αρχή του ξεσηκωμού των απανταχού Ελλήνων που βλέπουμε εμφανώς να γίνεται στις μέρες μας, απ’ άκρη σ’ άκρη της υφηλίου (όπως ακριβώς ορίζουν οι Προφητείες της Ορθοδοξίας και ο γέροντας +ευλόγησον+), έχει αρχίσει να συμπαρασέρνει όλες τις Σιωνιστικές συνομωσίες.
Τα παραμύθια των ιστορικών, των κοινωνιολόγων και όλων των κοινωνικών επιστημών παγκοσμίως άρχισαν να καταρρέουν.
Ο Προφήτης ημών Πλασιέ Λιάκουρας αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια της Ελληνικής επανάστασης του 1821, με στοιχεία και ντοκουμέντα, όπως πάντα.
Όπως ξέρουμε η Ελληνική Ορθόδοξη υπερτεχνολογία υπήρχε σε ΟΛΕΣ τις εποχές. Φυσικά, όλες αυτές τις χιλιάδες χρόνια, όλα αυτά τα χιλιάδες εκατομμύρια των ανθελλήνων συνωμοτών, που πολεμάν λυσσωδώς την Ορθοδοξία, πριν από την εποχή των Ατλάντων (όπως ρητά αναφέρει ο Προφήτης), προσπαθούν να μας πουλήσουν παραμύθια και να διαστρεβλώσουν την ένδοξη παγκόσμια ιστορία μας. Ότι δήθεν υπήρχε φιλελληνικό πανευρωπαϊκό κίνημα, ότι οι μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις θέλαν να διαλύσουν την Οθωμανική αυτοκρατορία και άλλες τέτοιες σκευωρίες της Νέας Τάξης
Αλλά εμείς δεν μασάμε.
Με μάτια γουρλωτά και Λιακουρικά (ακριβώς σαν του Προφήτη Πλασιέ) βλέπουμε την Λιακουροαλήθεια.
Με στοιχεία και ντοκουμέντα, παρουσιάζουμε λίγα μόνο από τον όγκο των ντοκουμέντων που ανατρέπουν τα ψεύδη των ιστορικών ενάντια στο κατεστημένο.

Παρουσιάζουμε σειρά ιστορικών πινάκων της εποχής όπως πραγματικά ήταν, πριν οι συνωμότες ανθέλληνες τους διαστρεβλώσουν για να μας παραπλανήσουν.









Εδώ επαναστατικό λιανοτράγουδο των ημερών από τους ημιΛιακούριους ΕΛληνορθόδοξους παπαχιπ χιπ +ευλόγησον+ (τους ξέρετε με άλλο όνομα).

buzz it!

:: posted by funEL, 12:02 AM

14 Comments:

Χαιρετώ το αθάνατο τάγμα και ανακυρήσσω τούτο το ποστίδιον εις το καλύτερον των αιώνων...

+ευλόγησον+
Blogger Dark Angel, at 12:38 AM  
Ως έφη και ο ανωτέρω (που μάλλον για Νεφιλίμ τον κόπτω), ού παίξεις με΄τά του πόστου ούτου, κοινώς άπαικτον, όπως το γνωστόν κρουασάν.

Γέροντα, ξαναβάρυνε το πακέτον και επέπεσεν εις την ταπεινήν μας αμύητον εις ADSL κεφάλαν ως ΦωτοΣπάθα Εξαπτερύγου.

Μήπως να αγοράζαμε κανένα ντουβαροπακέτο παραπάνω, να σε στέλναμε εις ιδιόκτητον Ιεράν Δικτυακήν Μονήν, ίνα σοι δώκομεν πτερωτάς ταχύτητας;;;

+Ελεήσον και ευλόγησον+
Σ;))))))))))))))))))))))
Blogger Μαύρος Γάτος, at 1:38 AM  
καλωσορίσατε κι οι δυό
κι ας είστ Ιλλουμιναταραίοι
το Λιακουροποστίδιον ειν εκ θεού παρμένο
ενώ το βάρος του μαντριού
ειν απ τα καλλικατζάρια.

Νταρκέιντζελ σας στέλνουμε τις γεροντοευχές μας
νάσαι καλά μαυράλογο
και νασαι βλογημένο
που έβαλες στη στάνη σου
τη Λιακουροταμπέλα
και Λιακογνώση ορθόδοξη
δίνεται παραπάνω

και σε μωρέ μαυρόγατε
άνοιξε το σεντούκι
δυό τάλαρα να χώσεις δα
να πάρεις συνδεσούλα
να τρέχεις σαν τις κοσμοσφίρρρ
και σαν τον αιγιώργη
εμείς πουγκί δεν έχουμε
σπίτι καλό να βρούμε



... για το Διαγωνισμό Λιακουρορθόδοξου στίχου στο κυρίως κάστρο (για τους μυημένους)
Blogger funEL, at 9:51 AM  
ΩΔΗ ΣΤΟ ΦΑΝΕΛ (αστικολαϊκότροπον)

Καλώς ορίσατ' σύντροφοι
και αφού σας τα παν κι άλλοι
θα φάει η μύγα σίδερο
και το κουνούπι ατσάλι

Καλώς ορίσατε παιδιά
και αν είναι διαταγή σας
το σάιτ όλο βρίσκεται
υπό την προσταγή σας

Ετούτο εδώ το σάτιον
ευλόγως το τιμούμε
και εν το comment box αυτό
κάτι καλό θα πούμε

Τι και αν το σάιτ είναι αργό
και connex δεν κατέχω
στου φάνελλου τη λιακουριά
ευθύς και πάλι τρέχω

Γιατί τα άρθρα και οι πηγές
και σχόλια γουστάρω
και κάθε αραιά και που
μου αρέσει να ποστάρω

Του Λιάκουρά μας του τρανού
ωδή του χω φτιάξει
και δεν μπορεί κανένας τους
τη γνώμη να μ' αλλάξει

Ότι ο μέγας αρχηγός
παλεύει για την έκτη
και αυτά που γράφει ο εχθρός
καθόλου δεν ανέχθει

Γιατί ο εχθρός δεν είναι αλλού
γιατί ο εχθρός είναι ένας
ο άθεος διαφωτισμός
στον κόσμος άλλος κανένας

Εγώ δεν ξέρω φωτοσόπ
εικόνες για να κάνω
ξεύρω όμως στοίχους ταιριαστούς
με τη σειρά να βάνω

Και από νωρίς ξεκίνησα
την αερολογία
τα φλιναφήματα σωρό
και την μπουρδολογία

Χρυσούν βραβείον Ιπποτικόν
θα πάω να κερδίσω
και αν τύχει και διαγωνιστώ
ευθύς θα συνεχίσω

Παράγοντας τετράστοιχα
και επτάστοιχους αντάμα
στη Παναγιά τη Σουμελά
το έχω κάνει τάμα

Με ανάπεστους και ιάμβλυχους
ευθύς θα δώσω ρήμα
στο πιτς φυτίλι, πι και φι
το έφτιαξα το ποίημα

Τι και αν εγώ ο άμοιρος
καλών τεχνών τη σχόλα
δεν έτυχε σ' αυτήν να μπω
την έφαγα τη φόλα

Δεν είμαι όπως ο φάνελος
που θαύματα όλο κάνει
με jpg και φωτοσόπ
κανένας δεν τον πιάνει

Εγώ είμαι ατάλαντος
γεννήθηκα από φύση
μαύρη χελώνη από μικρό
με έχει κατουρήσει

Εν γένη είμαι άχρηστος
ένα παιδί χαϊβάνι
μα αν τύχη και έρθει η έμπνευσις
όποιος με δει τα χάνει

Όποιος διαβάσει ποίημα μου
θα πάθει αποπληξία
διότι εις μάτειν πάω να βρω
ομοιοκαταληξία

Στοιχάκια δε σατυρικά
γράφω εκ του προχείρου
και ας μην λέγομαι Σουρής
με τη μορφή του χοίρου

Εγώ για κάτι σοβάρο
δεν είμαι να συνθέσω
μα για μετάλλιον βλακός
συμμετοχή θα θέσω

Γιατί είμαι η λέπρα έις το σκάλπ
η μούχλα εις το σάπιο
και τόσα χρόνια προσπαθώ
νόημα να βρω κάποιο

Μαζί με μένα λαός πολύς
αυτοκρατορίες σηκώνει
το να 'ναι βλάκας ο άνθρωπος
κανένα δε σκοτώνει

Τουνάντιον το να σαι βλάξ
είν' απολυτως ηθικόν
στο πόνημά του ο Λέμπεσης
το κοινωνιολογικόν

Ευθύς συμπέρασμα έβγαλε
εντός και επιταυτά
βλακεία εστίν χρήσιμος
είπε τα λόγια αυτά

Έτσι στο φάνελος φαν κλάμπ
όλοι συμπορευόμεθα
πρω(κ)τόκολλα του Λιάκουρα
+ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+ ΟΨΩΜΕΘΑ


ΚΟΚΟΡΜΑΝ ΕΦΑ
Blogger kokorman, at 1:56 PM  
Εσύ που ξέρεις τα πολλά
Φάνελε και διαβάζεις
λύσε την απορία μου
σαν χάνος μην κοιτάζεις

Λύσε μου σε παρακαλώ
αυτήν την απορία
πως είναι δυνατόν εγώ
να χω φωτογραφία;

Όπως έχει το μαυράλογο
και αυτός ο μαύρος γάτος
για πες μου σε παρακαλώ
εγώ έχω μείνει πάτος

Πως έτι είναι δυνατόν
darkangel, μαύρη γάτα
να έχουν στο box τη φάτσα τους
τα έκανα σαλάτα

Μην είν' η έγνοια του θεού;
Μην είν' καλλικατζάρια;
Μην είν ΑΤΙΑ ιπτάμενα;
δαίμονες με χατζάρια;

Μην είναι θάυμα θαυμάστο
ωσάν του Τραχωνίου
Μην είναι αυτός ο Κάραζιτς
εκ του Μαυροβουνίου
(τι άλλη π@π@ριά πρέπει να βρω για να βγάλω ρήμα;)

Ας έρθει κάποιος Χριστιανός
για να με βοηθήσει
και σε όλα αυτά τα θέματα
να με κατατοπίσει

Μετά τιμής

ΚΟΚΟΡΜΑΝ
Blogger kokorman, at 2:19 PM  
Κόκορ μαν πολύ συνεκίνησες το Τάγμα το οποίο με χαρά μεγάλη θα σου κάνει δώρο δικό σου σάτιον βλογημένον και με ολη τη βοήθεια, και με όσες φωτογραφίες θες.

ακολούθα. Βρές όποια φωτο θες για να σoυ εμφανίζεται οπως όλων των άλλων και στείλτη στο mail.

τα υπόλοιπα θα τα φροντίσει ο γέροντας +ευλόγησον+
Blogger funEL, at 2:35 PM  
Γειά σας ο ανώνυμος είμαι.
¨Ηθελα να περικαλέσω αν γίνεται ένα αφιέρωμα στον Σακέτο Πακέτο (με βίνδεο αν γίνεται) και ένα μικρό στα τέκνα του προφήτη (Ελλάδα και Σείριο ή κάτι τέτοιο τα λένε).
Τι να λένε αυτά άμα τα ρωτάει η δασκάλα τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς τους;;
Και από ότι έχει αποκαλύψει ο Προφήτης και η μαμά έιναι θεούσα και εθνίκι, γαμώ τα παιδιά θα βγούνε, να στοκάρει από τώρα πράμα ο μπαμπάς άπό τα καλούδια του ΣΠ, θα χρειαστεί...
Anonymous Anonymous, at 2:22 AM  
ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΦΑΝΕΛ

Γέροντα, αυτά που μας μηνάς,
μας τά'χουν πει και άλλοι,
όμως κανείς, όπως εσύ,
δεν την είχε... μεγάλη!!!!

Την Πίστη, Γέρο, σε λαγούς
τέσλα και πετραχείλια
που έκαψε των ασεβών
ταάλαλα τα χείλια.

Ω, του Προφήτη μας Ταγέ
Σωτήρα μας, Θεέ
του Ιερού Λιακόπουλου
Μεγάλε Χορηγέ


Ας καβαλήσουμε μαζί
την κοσμοσφαίραν-ούφο
και ομαδόν ας κράξομεν:
ΖΗΤΩ! ΖΗΤΩ εις τον Μπούφον!!!!

Σ;)))))))))))))))))))))))

+ας είναι ευλογημένον+
Blogger Μαύρος Γάτος, at 3:41 AM  
Ανόνυμους κατ αρχάς γουέλκαμ του δε μαντρί. Το αφιέρωμα στο Σακκέτο το έχουμε στα σκαριά. μας λείπουν κάποια στοιχεία αλλά κάποτε θα γίνει (θα βοηθήσει και ο Προφήτας).

Για τα παιδιά του Προφήτη διαφωνούμε καθέτως. Ακόμα κι αν τά'ριξε ο ίδιος ο Πατήρ Προφήτης στη διαφήμιση (βορά των Ιλλουμινατι και υποχθονίων), εμείς σεβόμαστε τα όποια πενιχρά καταπατημένα δικαιώματά τους.
Παρ όλο όλα δείχνουν ότι το μήλο κάτω απ τη μηλιά θα πέσει, δεν έχουμε δικαίωμα να ρίξουμε μια ακόμα σπρωξιά στη κατρακύλα.

Mαυρόγατε.... εμπρός να συμμετάσχεις στο Λιακουρικό στίχο μέσα στο κάστρο. Θα βγει σε special edition
Blogger funEL, at 9:29 AM  
40 παλιακοπουλάρια
--------------------

40 παλιακοπουλάρια από τη Λε, από τη Λεβαδια,
Πάνε για να πατήσουνε την Τριπό, αχ την τριπόλιτσα...

Περνάω μπάρμπα???
Blogger Λαμπρούκος, at 1:57 PM  
Γεία σου και σε Μαυρόγατε
μεγάλε καραμπουζουκλή
που έβαλες κάτω Αϊνστάιν
και Καραθεοδωρή

Εγώ είμαι ο Γέροντας
στο κόσμο ξακουσμένος
γέροντας είμαι η έρωτας
δεν ξέρω ο καϋμένος

Την έχω μεγάλη και φαρδιά
όλοι τους μου το λένε
αυτή τη δόλια μου καρδιά
το ξέρω ότι δε φταίνε

Εγώ είμαι ο Γέροντας
στη μέση πετραχείλι
ξέρω και Ούρντου να μιλώ
ξέρω και Σουαχίλι

Του σεβαστού του ΛΙΑΚΟΥΡΑ
εγώ του διαμυνάω
να γράψει σαβουρόπακα
και όλα τα σχωρνάω

Με την ευχούλα του παπού
ο Απόλλων Αειγενέτης
τα μπαζοπάκετα σωρό
τα δίνει ο ηγέτης

Στα εκατομμύρια ΈΛληνες
που υπάρχουν μεσ την πλάση
και την σειριακή καταγωγή
κανείς δε θα ξεχάσει

Ο ΦΑΝΕΛ το καλό παιδί
και τ' αξιο παλλικάρι
σου έχει κάνει μια ευχή
το ποιήμα σου να πάρει

Και να το δει στο comment box
ώστε να φιγουράρει
με όλα αυτά τα ποιήματα
να πιάσει το δεκάρι

Το δέκα που ν' το άριστα
στο λέγω να το νιώσεις
δε θα φερθεί αχάριστα
δε θα το μετανιώσεις

Για αυτό και γω και συ ομού
πάνω από την κοσμοσφαίρα
Ζήτω ο ΛΙΑΚΟ φωνάζουμε
ψηλά εις τον αέρα.

Για τον ΓΕΡΟΝΤΑ +ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+ ΚΟΚΟΡΜΑΝ συνέγγραψεν
Blogger kokorman, at 2:43 PM  
Είμαστε όλοι ποιητές!!!!!!!

Χρόνια μας πολλά βρε!!!!!!!!!!!

+ας είναι ευλογημένον+

Σ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Blogger Μαύρος Γάτος, at 11:58 PM  
Είσαι απίθανος!
Blogger glenn, at 10:19 AM  
Αγαπητέ μου ΦΑΝΕΛΕ,
Πνευματικέ πατέρα
Μία χαρούλα τόσο δα
Σου έχω εδώ πέρα


Ένα γλυκούλι Δαλματό
Σκυλάκι βλογισμένο
+ευλογησον+ θα θέλα
Να χεις ποσταρισμένο


Απέναντι από το ταπεινό
Του ΚΟΚΟΡΜΑΝ όνομά μου
Να βλέπω τη φατσούλα του
Ως στα βαθιά στερνά μου


ΦΑΝΕΛΕ να σου σχωρεθούν
Όλα σου τα κοκάλια
Λίγα -είν’ αλήθεια- δίδω σε
Αν θέλεις παρακάλια


Γιατί η φωτογραφία αυτή
Για πάντα μου θυμίζει
Το δαλματό μου το σκυλί
Και μέσα μου δακρύζει


Η μοναχή μου η ψυχή
Για πάντοτε μαζί μου
Το είχα όπου πήγαινα
Και ήταν η ζωή μου


Αφού πάντα εγάβγιζε
Βρωμοκαλικατζάρια
Ενώ με τους πολλούς καλούς
Ήταν γλύκιες και χάδια


Η κόμη της η πλουμιστή
Με βούλες γεμισμένη
Σαν πριγκηπέσα στο θρονί
Ήταν ευτυχισμένη


Μα τώρα ολομόναχος
Γυρνάω μες τους δρόμους
Μέσα σε αυτοκίνητα
Και άγνωστους ανθρώπους


Μακάρι αυτό το λαμπραντόρ
ο ημιαίμος ο κύων
να τόνε φρόντιζα εγώ
μέσα στο Αββαείον


Κάθε μέρα να του ΄δινα
Με τον ντορβά τα φρίσκιες
Να σουν και συ και να τρεχες
Κόκαλα να του βρίσκεις


Ελπίζω αυτό τουλάχιστον
Να έχει βρει ένα σπίτι
Καλοσυνάτο και ζεστό
Και μέσα εκεί να μείνει


Και ας είναι ένας Λούμινος
Και καλλικατζαράκι
Δεν παύει ένα γλυκούλικο
Να είναι τερατάκι


Για αυτό μεγάλε ΦΑΝΕΛΕ
Για κάνε μου τη χάρη
Και τη φωτογραφία αυτή
Πόσταρε στο μπλογκάρι


ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

ΚΟΚΟΡΜΑΝ



...συνήθως το Τάγμα δεν συγκινειται... πολεμάει ατάραχο

αυτή τη φορά Κοκορμαν
μας χτύπησες βαρέως...

ξενυχτάμε για πάρτη σου
με μεγάλη μας χαρά.

το πρωτο ποστ που εχει
του αγαπημένου σου σκύλου τη φατσούλα
ειναι πραγματικότης.
Blogger kokorman, at 12:57 AM  

Add a comment